3. På rymmen

Innan jag rusade ut genom dörren jämförde jag mig själv med cancerframkallande asbest.
Död.

Du klarar dig bättre utan mig skrek jag. Lev livet.
Hitta någon som kan ta hand om dig.
Inte någon som knappt kan ta hand om sig själv.
Någon med vackert målade ögon.
Hitta någon som orkar bry sig om håret under armarna.
Och busken mellan benen.
Hitta någon som bryr sig om solen skiner.
Och som kan säga tack detsamma älskling puss och kläm och smek varje morgon då du kysser henne och berättar hur glad du är över att få vakna upp bredvid henne.
Hitta någon som vill vakna.
Som är underbart lättsam och alldeles bubblig i sinnet.

16:47 och jag vill verkligen inte vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Alma

Snälla skriv mer! Otroligt vackert.

2010-02-18 @ 22:13:38
Postat av: mathilda

Åh, tack,



så!

2010-02-25 @ 12:27:05
URL: http://karienborderline.blogg.se/
Postat av: Michelle

Fint.

Måste ta och läsa mer senare :).

2010-10-06 @ 00:48:36
URL: http://myinnerviolence.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0